سرخط خبرها

پشت پرده جلسه شبانه در باشگاه پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۵۳۳۶۰
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
پشت پرده جلسه شبانه در باشگاه پرسپولیس
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شبانه جلسه گذاشت تا جلوی یکسری اتفاقات در این باشگاه گرفته شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مشکلات مالی چند هفته اخیر باشگاه پرسپولیس باعث شده که خیلی از طلبکاران این باشگاه مدام نزد رضا درویش آمده و پیگیر مطالبات خود شوند. این در حالی است که زمان پرداختی بازیکنان و مربیان این تیم هم نزدیک است و باشگاه پرسپولیس فقط می‌تواند روی کمک ایرانسل حساب کند که پرداختی این شرکت نیمی از بدهی‌های پرسپولیس را هم متقبل نمی‌شود.

در چنین شرایطی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دو هفته بود حتی نشست هم برگزار نمی‌کرد تا اینکه صدای رضا درویش درآمد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اواخر هفته گذشته گلایه هیات مدیره باشگاهش را نزد وزیر اقتصاد و معاونین وزیر ورزش می‌کند و ادعا می‌کند که در باشگاه پرسپولیس تنهاست و مشکلات مالی امان او را بریده است.

در همین راستا اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از ماجرا با خبر شده و جمعه شب نشست فوریتی برگزار می‌کنند تا در وهله اول پول لئاندرو پریرا را بدهند تا بلکه او هم مثل لوکادیا رفتنی نشود.

به هر حال این جلسه برگزار شد و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای حفظ سمت خود هم که شده قول دادند تا قبل از پایان سوال اقداماتی موثر در حل مشکلات مالی باشگاه‌شان داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->